|
Forum Karawany Forum turystyczne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
:)) Gość
|
Wysłany: Sob 5:57, 16 Lut 2008 Temat postu: Negatywne biura podróży - nasze odczucia |
|
|
Oasis Tours.
Oferta tego biura była całkiem dobra ale cały wizerunek zepsuła zupełnie niekompetentna rezydentka.
Brak kompetencji to:
- nieobecność na spotkaniach w wyznaczonych (przez Oasis) dniach - jak już przyszła to oczywiście z dużym spóżnieniem (o dziwnym jej zachowaniu nie będę się rozpisywał)
- brak kontaktu telefonicznego. Rezydentka nie posiadała telefonu komórkowego a jedyny kontakt to numer telefonu do pokoju hotelowego w którym zamieszkiwała (hotel Karawan Sousse/Tunezja). Oczywiście z racji wykonywanego zawodu (choć nieudolnie) była niedostępna.
Niekompetencja rezydentki oraz brak wyposażenia rezydentów w telefony komórkowe przez Oasis zadecydował że postrzegam to biuro negatywnie.
Uzupełnieniem niekompetencji rezydentki było "olewcze" przygotowanie listy transferowej hotel - lotnisko. Skutkowało niezabraniem swoich klientów z hotelu na lotnisko. Tłumaczenie rezydentki: zapomniałam!
Można powiedzieć przecież to nie biuro nawaliło a tylko pracownik. Ale prawda jest taka że to Oasis zatrudnił pracownika a pracownik to część biura podróży.
Ostatnio zmieniony przez :)) dnia Sob 5:58, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
:)) Gość
|
Wysłany: Pon 10:10, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
HAJDUTRAVEL Stanowczo nie polecam tego biura ze względu na totalne olewanie klientów.
A dlaczego?
Moja argumentacja:
Szukałem jakiegoś noclegu w Hajduszoboszlo na weekend majowy. Przeszukując internet znalazłem ofertę biura [link widoczny dla zalogowanych] lub [link widoczny dla zalogowanych] albo [link widoczny dla zalogowanych] . Po przejrzeniu ofert wybrałem sobie apartament po czym w dniu 25-04-2008 (w godzinach przedpołudniowych) zadzwoniłem do Istvana Hajdu z prośbą o rezerwację apartamentu. Poprosił o przesłanie rezerwacji mailem. Potwierdzenie rezerwacji miał przysłać do mnie na maila. Niezwłocznie wysłałem rezerwację. Co godzinę sprawdzałem pocztę ale niestety potwierdzenia rezerwacji nie było. Wieczorem zadzwoniłem jeszcze raz do biura z zapytaniem o potwierdzenie rezerwacji. Pan Hajdu odpowiedział że miejsce jest i potwierdzenie wyśle najpóźniej do jutra do godziny 12. W sobotę maila oczywiście nie otrzymałem więc dzwonię tak około 11. Okazuje się że biuro jest nieczynne. Czekam do poniedziałku. W poniedziałek zaraz po 10 dzwonię do hajdutravel. Pan Istvan Hajdu odpowiada że otrzymał maila i dzisiaj prześle potwierdzenie rezerwacji. No dobrze, ok, czekam. I co? Oczywiście rezerwacji nie ma!!! We wtorek z samego rana dzwonię z zapytaniem co z moją rezerwacją! W odpowiedzi otrzymuję zapewnienie że apartament jest zarezerwowany i zaraz otrzymam na maila rezerwację. Po pracy włączam pocztę i co?!!? Rezerwacji nie ma. Biuro już nieczynne. Następnego dnia dzwonię zaraz po otwarciu biura. Pan Hajdu twierdzi że wysłał już potwierdzenie rezerwacji. Otwieram pocztę i widzę że tekst:
- apartament który zamówiłem niestety nie ma wolnych miejsc (według wcześniejszych rozmów były)
- Pan Hajdu proponuje inny apartament.
W sumie warunki mi odpowiadają więc od ręki przesyłam mailem potwierdzenie rezerwacji. Za jakąś godzinę dzwonię do Pana Hajdu żeby jeszcze telefonicznie potwierdzić rezerwację.
Istvan Hajdu odpowiada że otrzymał maila i na 100% mamy rezerwację.
No to ok.
Zajeżdżamy 1 maja na miejsce i okazuje się że rezerwacji nie ma!!!!
Właściciel twierdzi że dzwonił do Pana Hajdu i go o tym informował.
Pomimo że pan Istvan Hajdu miał wszelkie dane telefonów i maila nie przesłał takiej informacji.
Biuro hajdutravel uważam za niepoważne i odradzam korzystania z jego usług. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mela Karawanowy Aniołek :)
Dołączył: 08 Lut 2006 Posty: 3576 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:29, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Darku i gdzie nocowaliście? Jak to się skończyło? |
|
Powrót do góry |
|
|
:)) Gość
|
Wysłany: Pon 17:05, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Na szczęście właścicielka pensjonatu znalazła nam inny apartament (warunki nieco gorsze i drożej) i było można powiedzieć ok. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kate Specjalistka od kuchni tureckiej
Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:24, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Współczuję. Ja dzisiaj słyszałam jak w radiu mówili o ludziach, którzy wysałali zaliczkę na pobyty w Zakopcu i pojechali na miejsce (z Braniewa!) i się okazało, że to pic na wodę. Chyba bym zawału dostała. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kate Specjalistka od kuchni tureckiej
Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:01, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Natrafiłam właśnie na ciekawy artykuł dotyczący praw turysty. Nie za bardzo wiem gdzie go wkleić, ale myślę, że może tutaj bo w końcu jeśli biuro nie spełniło naszych oczekiwań to wtedy szukamy pomocy i podstaw prawnych.
Turysta również chroniony prawem
autor: Tomasz Konieczny
2008-05-15, ostatnia aktualizacja 2008-05-15 15:51
Umacniający się złoty sprawia, że zagraniczne wczasy stają się nierzadko tańsze od tradycyjnego wypoczynku nad Bałtykiem. To jedna z przyczyn ciągle rosnącego zainteresowania ofertami biur podróży. Coraz bardziej przydatna okazuje się więc wiedza o tym, jakie prawa przysługują klientom organizatorów turystyki.
Cena nie zawsze może wzrosnąć
Przybliżoną cenę, którą przyjdzie nam zapłacić za wycieczkę, znamy już z reguły od chwili pierwszego zetknięcia się z ofertą biura podróży. W otrzymywanych broszurach czy kolorowych katalogach powinien być bowiem wskazany przynajmniej sposób jej ustalenia. Z kolei pełną informację na temat tego kosztu powinniśmy wynieść z lektury samej umowy. Do jej koniecznych elementów należy bowiem oznaczenie ceny imprezy turystycznej wraz z wyszczególnieniem wszelkich koniecznych należności, podatków i opłat, jeżeli nie są one zawarte w cenie, oraz wyraźne sformułowanie okoliczności, które mogą spowodować jej podwyższenie. Organizator, który zastrzega w umowie możliwość podwyższenia ceny imprezy, nie może dowolnie określać, w jakich przypadkach to nastąpi. Podstawę do tego mogą stanowić tylko i wyłącznie okoliczności wskazane w art. 17 ustawy o usługach turystycznych. Należą do nich: wzrost kosztów transportu;
wzrost opłat urzędowych, podatków lub opłat należnych za takie usługi, jak lotniskowe, załadunkowe lub przeładunkowe w portach morskich i lotniczych; wzrost kursów walut.
Organizator powinien przy tym udokumentować wpływ jednej z wyżej wymienionych okoliczności na konieczność podwyższenia ceny. Co ważne, podwyższenie ceny nie może nastąpić w okresie 20 dni przed datą wyjazdu. Od tej zasady nie ma już żądnych wyjątków.
Organizator turystyki nie może podnieść ceny: jeżeli umowa tego nie przewiduje, w okresie 20 dni przed rozpoczęciem imprezy.
Uczestnik może się zmienić
Nie zawsze jest tak, że możemy uczestniczyć w zaplanowanych wcześniej wczasach czy wycieczce. Zamiast nas może jednak polecieć czy pojechać inna osoba. Przepisy ustawy gwarantują nam bowiem możliwość przeniesienia prawa do uczestnictwa w imprezie na inną osobę (zastępcę). Co więcej, nie ma przeszkód, aby owo przeniesienie odbyło się w dwóch kierunkach, czyli na zasadzie rezerwacji. Klient może bez zgody organizatora turystyki przenieść na osobę spełniającą warunki udziału w imprezie turystycznej wszystkie przysługujące mu z tytułu umowy o świadczenie usług turystycznych uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej umowy obowiązki. Biuro podróży nie może przy tym wyłączać ani ograniczać tego uprawnienia w umowie. Przeniesienie uprawnień i przejęcie obowiązków jest skuteczne wobec organizatora turystyki, jeżeli klient zawiadomi go o tym przed rozpoczęciem imprezy turystycznej w terminie określonym w umowie. Zamiana ta może jednak nieznacznie wpłynąć na koszt uczestnictwa w imprezie. Zwykle organizatorzy pobierają opłatę manipulacyjną pokrywającą koszty poniesione przez organizatora w wyniku zmiany uczestnika imprezy. Zastrzeżenie zbyt wysokiej, ryczałtowej opłaty manipulacyjnej byłoby naruszeniem prawa. Ponadto warto pamiętać, iż z przeniesieniem uprawnienia do uczestnictwa w imprezie turystycznej wiąże się powstanie solidarnej odpowiedzialności po stronie klienta oraz jego zastępcy za nieuiszczoną część ceny imprezy oraz koszty poniesione przez organizatora turystyki w wyniku dokonanej zmiany.
Gdy organizator modyfikuje program imprezy
Organizator, który przed rozpoczęciem imprezy turystycznej jest zmuszony, z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki umowy z klientem, powinien niezwłocznie o tym powiadomić klienta. W odpowiedzi należy niezwłocznie poinformować organizatora, czy przyjmujemy proponowaną zmianę umowy, czy zamiast tego odstępujemy od umowy. W tym drugim przypadku organizator winien natychmiast zwrócić w całości wpłacone pieniądze i nie może zastrzegać ani wymagać zapłaty kary umownej. W razie odstąpienia od umowy, a także w sytuacji gdy organizator odwołuje imprezę turystyczną z przyczyn niezależnych od klienta, możemy wybrać uczestnictwo w imprezie zastępczej o tym samym lub wyższym standardzie (chyba że wyrazimy zgodę na imprezę o niższym standardzie za zwrotem różnicy w cenie) albo żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych świadczeń. Ponadto przepisy dają nam możliwość dochodzenia odszkodowania za niewykonanie umowy, chyba że odwołanie imprezy turystycznej nastąpiło z powodu siły wyższej bądź zgłoszenia się mniejszej liczby uczestników niż liczba minimalna określona w umowie, a organizator powiadomił o tym klienta na piśmie w uzgodnionym terminie.
Świadczenia zastępcze
W przypadku natomiast, gdy w trakcie trwania imprezy turystycznej organizator nie wykonuje przewidzianych w umowie usług, stanowiących istotną część programu, możemy domagać się wykonania odpowiednich świadczeń zastępczych, bez obciążania nas dodatkowymi kosztami. Jeżeli jakość świadczenia zastępczego jest niższa od jakości usługi określonej w programie imprezy turystycznej, mamy prawo żądać odpowiedniego obniżenia ceny imprezy. Czasem do obliczenia tej różnicy wystarczy porównać ceny usług (niewykonanej i zastępczej), które trzeba byłoby dodatkowo zapłacić, gdyby nie były objęte programem imprezy. Jeżeli natomiast wykonanie świadczeń zastępczych nie jest możliwe albo z uzasadnionych powodów nie wyrażamy na nie zgody i odstępujemy od umowy, organizator turystyki jest obowiązany zapewnić nam powrót do miejsca rozpoczęcia imprezy turystycznej lub do innego uzgodnionego miejsca w warunkach nie gorszych niż określone w umowie. Nie musimy za to dodatkowo płacić. Również w tym wypadku zastrzeżenie kary umownej jest wykluczone. Wręcz przeciwnie, to my możemy żądać od organizatora naprawienia szkody wynikłej z niewykonania umowy, chyba że niemożność wykonania świadczenia zastępczego jest spowodowana wyłącznie siłą wyższą bądź działaniami lub zaniechaniami osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu świadczenia zastępczego, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć.
Podstawa prawna: ustawa z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 ze zm.).
Źródło: Gazeta Podatkowa |
|
Powrót do góry |
|
|
Kate Specjalistka od kuchni tureckiej
Dołączył: 09 Lut 2006 Posty: 281 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:03, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
I jeszcze ustawa o usługach turystycznych:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Jolanta
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:46, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
TRIADA...
[link widoczny dla zalogowanych]
Początkowo miała to być skarga, ale po zastanowieniu się doszłam do wniosku, że tylko się nadenerwuję i nic z tego nie będzie.
Dlatego pomyślałam, że lepiej będzie tę przygodę z Triadą opisać z przymrużeniem oka... |
|
Powrót do góry |
|
|
Duch .
Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 1660 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 5:19, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawie miałaś Jolanto z Triadą. Najbardziej chyba szkoda jednak tych wycieczek zorganizowanych "po łebku". |
|
Powrót do góry |
|
|
Jolanta
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 7:08, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobrze to ująłeś: "po łebku". Wszyscy wiemy, że tak naprawdę to BP oceniamy po kontaktach z pilotami i rezydentami. Jednak szefostwo biura po winno sprawdzać jak ich przedstawiciele pracują... |
|
Powrót do góry |
|
|
Gosiek Nowy na forum Karawany
Dołączył: 01 Lip 2009 Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:06, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
przychodzi mi na myśl ..Triada
korzystałam z ich usług 2 razy ..o jeden raz za dużo
Za pierwszym razem ..zmienili nam hotel w Sharm ...ale na lepszy!!!!!
Za drugim razem ...ehhhhhhhhhh ...to było właśnie 7 + 7 ale w Turcji ,,,,gdyby nie turecki pilot ..gdyby nie rezydentki (sic!!! właśnie rezydentki!!!) chyba nigdy już nie pojechałabym za granicę z polskim biurem |
|
Powrót do góry |
|
|
Maria20
Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Nie 14:41, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Z tegorocznego wyjazdu z Triadą też nie mam najlepszych wspomień. Zaczęło się już na lotnisku w Dalaman. Pracownik Triady szukał człowieka przez ponad godzinę który w ogóle nie leciał może nawet wcale się nie wybierał w tym roku na wczasy i z tego powodu spóźniliśmy się do hotelu na kolację. Będąc w Egipcie z Selecturem z kolacją czekano na nasz powrót z Kairu do 2-ej w nocy, a w Nergis Beach 40 minut było za dużo aby poczekać. Przyniesiono nam wprawdzie niby kolację do pokoju ale 3 kromeczki z bagietki i dwa plastrki sera i miód to trochę mało na dwie osoby i wersję all. Następną wpadką była wycieczka zakupowa niby darmowa bo jak się coś jeszcze wykupiło to była za darmo. Pilotka Triady i opiekun z tureckiego biura zawieźli nas na przystań w Marmaris, ale tak, że nie można było wejść na teren przystani. Rezydentka powiedziała, że w końcu to jest wycieczka darmowa więc sami sobie jak bedziemy chcieli to kiedyś przyjdziemy. Kolejna wpadka to Pamukkale tym razem z autbusem który prawie się palił, ale stwierdzono, że wrocił z przeglądu i wszystko jest ok. oczywiście papierów z przeglądu kierowca nie miał. Naszczęście dojechaliśmy cało z powrotem, ale 9 osób zrezygnowało z dalszej jazdy i zostali pozostawieni na drodze. Powiedziano, że nikt po nich nie przyjedzie. To wszystko spowodowało, że z Triadą już pewnie więcej nigdzie nie pojadę! |
|
Powrót do góry |
|
|
cecyliabudniak
Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 18:22, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Maria20 napisał: | Z tegorocznego wyjazdu z Triadą Będąc w Egipcie z Selecturem z kolacją czekano na nasz powrót z Kairu do 2-ej w nocy, a w Nergis Beach 40 minut było za dużo aby poczekać. |
Chciałabym tylko potwierdzić tę opinię, Selectours naprawdę się stara i to widać, ja też byłam zadowolona z ich wycieczki. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Milo Nowy na forum Karawany
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:37, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
... z negatywie przewodzi Triada,... ale nie będę się rozpisywał, bo to co złe staram się wymazać z pamięci, jednocześnie pamiętając dobre strony...
Alfa jak na razie więcej pozytywów niż negatywów... |
|
Powrót do góry |
|
|
klarissa
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:49, 08 Gru 2011 Temat postu: UWAŻAJCIE NA BIURO WEZYR |
|
|
witam wszystkich. weszlam na forum bo zamierzam zaplanować wakacje i szukam opinii na temat organizatorów wycieczek. słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat alfa star i exim tours, z alfa star byłam tylko raz. jednak zdecydowanie NIE POLECAM BIURA WEZYR. w zeszłe wakacje wybraliśmy się we czwórkę do Alanyii. mały, według "wezyrowej" kategoryzacji 3 -gwiazdkowy (na miejscu okazało się ze 2 gwiazdkowy) hotel ( który hotelem nawet nie był) z opcją all inclusive. pierwszego dnia zakwaterowali nas w motelu naprzeciwko bo w naszym nie bylo wolnych pokoi!!! warunki fatalne- grzyb w lazience, niedziałająca spłuczka, ehhh. jedzenie nawet ok, smaczne, alkohol = najgorszy jaki byl możliwy z niechęcią wydawany (a opcja all inlusive?????????). dobrze , ale to kwestia niekoniecznie związana z biurem podrózy. drugiego dnia dopadła nas tzw. "klątwa sułtana" czy jak ją zwał, która przemieniła się w powazne zatrucie! to już nie były żarty, zważywszy że zachorowali prawie wszyscy w hotelu! po 2 dniach wymiotów i biegunki zdecydowaliśmy się zadzwonić po lekarza, okazało się że robią to już w recepcji, goście hotelowi byli tak wykończeni ze nie mogli chodzić. ja nawet nie doszłam do apteki bo po drodze zwymiotowałam. to było okropne! przyjechał doktor, wszedł do naszego pokoju z komentarzem " nice holidays" i zrobił nam zastrzyki a 2 naszych kolegów zabrał do szpitala na kroplówkę!!!!!zero wakacji, juz drugiego dnia zachorowalismy. wezwaliśmy rezydenta biura wezyr, ktory sporządzil raport o naszym stanie zdrowia, podpisalismy się nadziei ze cos w tej sprawie uczynią, np. wezwanie sanepidu czy jakies kontroli. nic!!! bylismy zwodzeni, obiecywano nam pomoc i interwencję w naszej sprawie, jak się okazało, nikt nic nie zrobil. tak więc pozostałe 5 dni prawie nic nie jedlismy, dostaliśmy jakies lekarstwa ale zalecano nam ścislą dietę. nie wspomnę ze na opalanie czy spacery po mieście nie mieliśmy już ochoty. aby ubiegać się o odszkodowanie potrzebny nam był jakis raport czy chociaż wypis ze szpitala, nic takiego nam nie sporządzono. po powrocie do polski wzięliśmy sprawy w swoje ręce, udałam się do biura ochrony praw konsumentów, znajomy prawnik również nam pomógł, powołaliśmy się na ustawę o usługach turystycznych , skarżąc się także na wiele innych uchybień, w załączniku dodaliśmy raport jednego z rezydentów o stanie naszego zdrowia, o wszechobecnym brudzie i nieświeżym jedzeniu, wodzie z kranu do której wsypywany był kolorowy proszek (super orzeźwiający napój). domagaliśmy się odszkodowania (wysokośc uregulowana jest w ustawie o uslugach turystycznych) dostaliśmy odpowiedź negatywną, z pomocą prawnika napisalismy odwolanie, jednak to tez nic nie dalo. za trzecim razem chcielismy skierowac sprawę do sądu, jednak mialoby to się odbyć w warszawie, nie mielismy tak naprawdę zadnych dowodów, cięzko byloby wygrac, ponieslibysmy wiele dodatkowych kosztów.... więc tak skońćzyła się nasza przygoda z WEZYREM. pewnie z kazdym biurem podrozy zdarzaja sie jakies wpadki, ale czasem nie jest to wina organizatora ale samego hotelu. w naszym przypadku byla to wina hotelu, ale ewidentna wina rezydentow ktorzy chcieli wszytsko zataic i wcale nam nie pomogli!!!!! sa więc uważajcie. przed kazdym wyjazdem przeczytajcie sobie ustawę o usługach turystycznych, najlepiej wydrukujcie ją i w razie jakichkolwiek uchybien zaznaczajcie na bierząco!!!!!
powodzenia
Ostatnio zmieniony przez klarissa dnia Czw 15:50, 08 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
roxy
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Poznań
|
Wysłany: Śro 13:14, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Chciałabym podzielić sie niestety raczej negatywną opinią biura WEZYR - rezydenci w Egipcie -sami Egipcjanie mówiący właściwie językiem 3/4 po egipsku a 1/4 po polski i to łamaną wycieczka do Luksoru z ciekawostek które chciałam zrozumieć właściwie nic nie było zero nic do zrozumienia - a jestem giętka językowo nie oczekuję literackiej polszczyzny.
Kolejna sprawa rezydenci nastawieni na kasę i jak najlepszą sprzedaż wycieczek - powiedział nam na spotkaniu że w lusksorze jest 90 % zabytków świata hahhaa bajeczki wciskał, żebyśmy tylko wykupili.
Pojechaliśmy z na wycieczkę objazdowa do Hurghady i właściwie tylko nawstawiona wycieczka na sprzedaż - perfum, olejków, kremów, papirusów a na końcu jedziemy na TARG egipski, który okazał się być centrum handlowym wybudowanym pod turystów ceny ogromne i tragedia jednym słowem, cały autobus warczał z wściekłości a koleś tylko kasa i kasa "i tu kupcie tu warto to sie opłaca" . na koniec chcieliśmy wstąpić do sklepu sporzywczego a on zaprowadził nas do sklepu swojego kolegi, który oszukał cały autobus ! wydawał im nieprawidłowo reszte przy poparciu rezydenta- za colę 1 l. i 2 batoniki zapłaciliśmy 50 zł a sprzedawca i rezydent to koledzy i rezydent jeszcze gadał " dobrze ci wydał dobrze tak ma być " dopiero w autobusie się pokapowalismy że coś tu nie grało .
Wezyr zmieniał ze 3 razy godziny odlotów a linie lotnicze " bingo" miały taśmą klejąca szarą sklejone fotele, uchwyty, pojemniki na bagaż i jeden jeszcze hit klapka na jedzenie przy fotelu była przymocowana - folią aluminiową samolot w strasznym stanie . jednym słowem nie polecam |
|
Powrót do góry |
|
|
roxy
Dołączył: 06 Lis 2013 Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Poznań
|
Wysłany: Śro 13:18, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Natomiast podróże z Itaką polecam - nie mogę się do niczego przyczepić wszystko sprawnie szybko, rezydent przemiły gość na Minorce - powiedział co gdzie jak, no generalnie fantastyczny facet i polak i można było go zrozumieć a dużo opowiadał 1,5 godz w autobusie o Minorce, o kraju o wszystkim Polecał gdzie tanio - to było tanio gdzie drogo to było drogo widać było ze mu zależy |
|
Powrót do góry |
|
|
Zuza Gość
|
Wysłany: Śro 11:08, 26 Sie 2015 Temat postu: WakacjeNonStop |
|
|
Wyjeżdżając na wakacje z agencją turystyczną np.wakacjenonstop.pl(moje najnowsze odkrycie:D) nie ma chyba takich problemów, multiagencja, która wie z którymi touroperatorami warto podróżować. |
|
Powrót do góry |
|
|
dominosne
Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:54, 31 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
dziękuje bardzo za informacje |
|
Powrót do góry |
|
|
anderesen
Dołączył: 01 Cze 2016 Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:43, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
oj, triadę źle wspominam... |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|